Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
924 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-08 20:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138(478):[659+366.1] (1) |
General questions of trade and commerce. Market (811) |
Publicity. Information work. Public relations (389) |
Consumerism (154) |
SM ISO690:2012 BELOSTECINIC, Igor. Brandingul bazat pe cercetarea preferințelor consumatorilor. In: Economica, 2017, nr. 1(99), pp. 65-71. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 1(99) / 2017 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138(478):[659+366.1] | ||||||
JEL: M3; M31 | ||||||
Pag. 65-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol este dedicat brandingului modern, alinierii managementului de brand la tendințele moderne ale comportamentului clienţilor pe piață. În prezent, subiectul este relevant, deoarece experiența demonstrează că doar managementul de brand competent conduce la creşterea de capital al companiilor, dezvoltarea și majorarea veniturilor lor. În lucrare, se analizează aplicarea tehnicilor moderne în cercetarea pieţei. |
||||||
Cuvinte-cheie strategie, brand, marcă, marketing strategic, cercetări, clienţi, branding, brand-management |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Belostecinic, I.</dc:creator> <dc:date>2017-03-31</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Acest articol este dedicat brandingului modern, alinierii managementului de brand la tendințele moderne ale comportamentului clienţilor pe piață. În prezent, subiectul este relevant, deoarece experiența demonstrează că doar managementul de brand competent conduce la creşterea de capital al companiilor, dezvoltarea și majorarea veniturilor lor. În lucrare, se analizează aplicarea tehnicilor moderne în cercetarea pieţei.</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>This article is dedicated to the modern branding, which builds brand management in close relation to current customer behavior trends on the market. The subject is relevant, since the practice shows that only adequate brand management can lead to the increase of companies’ brand capital, their development and income growth. The thesis analyses the use of modern market research methods.</dc:description> <dc:source>Economica 99 (1) 65-71</dc:source> <dc:subject>strategie</dc:subject> <dc:subject>brand</dc:subject> <dc:subject>branding</dc:subject> <dc:subject>brand-management</dc:subject> <dc:subject>marcă</dc:subject> <dc:subject>marketing strategic</dc:subject> <dc:subject>cercetări</dc:subject> <dc:subject>clienţi</dc:subject> <dc:title>Brandingul bazat pe cercetarea preferințelor consumatorilor</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>