Analiza pieţei de alimentaţie publică din municipiul Chişinău şi tendinţe de dezvoltare
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
874 57
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-28 11:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
640.4(478-25):339.132 (1)
Types of household (58)
General questions of trade and commerce. Market (803)
SM ISO690:2012
TABUNȘCIC, Olga. Analiza pieţei de alimentaţie publică din municipiul Chişinău şi tendinţe de dezvoltare. In: Economica, 2017, nr. 1(99), pp. 52-64. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 1(99) / 2017 / ISSN 1810-9136

Analiza pieţei de alimentaţie publică din municipiul Chişinău şi tendinţe de dezvoltare
CZU: 640.4(478-25):339.132
JEL: L83, M10

Pag. 52-64

Tabunșcic Olga
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
Disponibil în IBN: 22 aprilie 2017


Rezumat

În prezentul articol, este analizată starea actuală a pieţei serviciilor de alimentaţie publică din mun. Chişinău, volumul de bunuri şi servicii ale pieţei respective, precum și unele principii de clasificare a unităţilor din industria ospitalității. Sunt nominalizate tipurile de unităţi de alimentaţie publică ce activează în mun. Chişinău şi identificaţi factorii care contribuie la dezvoltarea şi extinderea acestei pieţe. Studiul conţine şi cercetări privind tendinţele de dezvoltare a serviciilor de alimentaţie publică la etapa actuală. Se remarcă faptul că, în dependenţă de suma cecului mediu, piaţa serviciilor de alimentaţie publică din mun. Chişinău poate fi divizată în trei segmente.

In the present article we have analysed the current state of the catering market services in Chisinau, sales volumes as well as the classifications of the hospitality units from the industry. Are presented types of public food market establishments operating in Chisinau and identified factors contributing to this market growth and expansion. The study is taking in consideration the most popular types of catering facilities and the worldwide trends of the market. It is noted that depending on the amount of bill average, public food market from Chisinau can be divided into three segments.

Cuvinte-cheie
alimentaţie publică, piaţă, servicii, tendinţe, factori, structura