Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
986 90 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 18:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.52:159.923 (3) |
Education (14076) |
Psychology (3327) |
SM ISO690:2012 DECEAN, Monica. Aspecte psihologice ale absenteismului scolar. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 9(99), pp. 207-212. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | |||||
Numărul 9(99) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | |||||
|
|||||
CZU: 371.52:159.923 | |||||
Pag. 207-212 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Aspectele psihologice individuale, cele sociale sau comunitare se întrepătrund în cazurile de absenteism, având de multe ori consecinţe grave. Principalii factori de stres al elevilor sunt presiunea grupului, riscul consumului de droguri, metode educative slabe sau inconstante, disfuncţiile în notare, frica de examene etc. Din această perspectivă, absenteismul devine o problemă socială, fiind un semnal al existenţei unor probleme la nivel de societate. |
|||||
Cuvinte-cheie risc, absenteism, aspecte, elevi, şcoală, stres, factori, cauze, societate |
|||||
|