Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
962 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-20 13:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3:371.132:37.04 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3911) |
Education in relation to the educand, pupil. Guidance (250) |
SM ISO690:2012 GUŢU, Vladimir, LEFTER, Ludmila. Particularitaţile psihopedagogice de formare iniţiala a cadrelor didactice in contextul educaţiei centrate pe elev. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 9(99), pp. 44-50. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(99) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3:371.132:37.04 | ||||||
Pag. 44-50 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol dat este abordată problema privind formarea iniţială a cadrelor didactice pentru a realiza educaţia centrată pe elev. În acest sens sunt analizate diferite modele de formare a cadrelor didactice din diferite ţări şi sunt propuse direcţiile specifice pentru instituţiile de învăţământ superior din Republica Moldova, şi anume: formarea filosofică, formarea psihologică, formarea pedagogică, formarea etică şi formarea culturală. Totodată, este propus un ansamblu de condiţii în care poate fi realizat acest proces. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie centrată pe elev, formare iniţială, psihopedagogie, condiţii psihopedagogice, activitate didactică, abordare sistemică-sinergetică |
||||||
|