Cursul de formare TACCLE - pledoarie pentru arta de a preda cu TIC
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
712 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-11 18:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:004 (110)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3925)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4183)
SM ISO690:2012
PETROVICI, Adriana, SAVA, AngelaTeodora. Cursul de formare TACCLE - pledoarie pentru arta de a preda cu TIC. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2014, nr. 1(4), pp. 53-61. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(4) / 2014 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Cursul de formare TACCLE - pledoarie pentru arta de a preda cu TIC
CZU: 37.016:004

Pag. 53-61

Petrovici Adriana1, Sava AngelaTeodora2
 
1 Liceul Tehnologic „Vasile Sav”,
2 Liceul teoretic „Vasile Alecsandri“, Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 13 martie 2017


Rezumat

The paper presents some ideas crystallized after pondering over the experience gained in the week from 6 to 13 April 2014, along with 31 colleagues from 12 European countries, at the training "Creating your own e-learning content in school education and adult education - TACCLE", held in the city of Urbino in Italy and organized by "GO! Onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap Internationalisation"- projects department of the Ministry of Education for Flemish Community of Belgium, in cooperation with the Association Trening 2000 and L.I.T.I.S. “E. Mattei” from Urbino. In the second part of the paper, some arguments from the literature of specialty, less known, are recovered, about the causes of low motivation of the current generation of students for learning which confirm the necessity and usefulness of the participation of our colleagues, along with European colleagues, in courses promoting ICT training in teaching.

Lucrarea prezintă câteva ideii cristalizate în urma reflectării asupra experienţei parcurse în săptămâna 6 - 13 aprilie 2014, alături de 31 de colegi din 12 ţări europene, la stagiul de formare „Creating your own e-learning content in school education and adult education - TACCLE”, desfăşurat în oraşul Urbino din Italia şi organizat de „GO! Onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap Internationalisation” - departamentul de proiecte al Ministerului Educaţie pentru Comunitatea Flamandă din Belgia, în colaborare cu Asociaţia Training2000 şi L.I.T.I.S. “E. Mattei” din Urbino. În a doua parte a lucrării sunt valorificate câteva argumente din literatura de specialitate, mai puţin cunoscute, cu privire la cauzele motivării scăzute a actualelor generaţii de elevi pentru învăţare şi care confirmă necesitatea şi utilitatea participării profesorilor români, alături de colegi europeni, la cursuri de formare care promovează TIC în procesul didactic.

Cuvinte-cheie
motivaţia, Tehnologii Informaţionale şi de Comunicare,

e-learning