Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
850 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-31 15:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.02 (55) |
Higher education. Universities. Academic study (2576) |
SM ISO690:2012 CAZAC-SCOBIOALA, Viorica, ADASCALIȚA (CRIGAN), Lucia. Aplicarea strategiilor didactice interactive in formarea competenţelor profesionale teoretice in invăţământul superior. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2015, nr. 4(27), pp. 90-96. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 4(27) / 2015 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.02 | ||||||
Pag. 90-96 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea prezintă rezultatele studiului de aplicare a strategiilor didactice interactive în formarea competenţelor profesionale teoretice în învăţământul superior la disciplinele cu caracter artistic cu dominanţă teoretică, dar și tehnic. Metodele interactive incluse în studiu au fost aplicate atât la desfășurarea activităţilor didactice tradiţionale „faţă în faţă” cât și la distanţă, utilizând instrumentele și tehnicile învăţământului „e-learning” prin platforma „Moodle UTM” și în forma mixtă de organizare a procesului didactic. Aplicarea strategiilor interactive și-a confirmat eficienţa apreciată prin indicatorii cuantificabili: prezenţa la evaluările curente și cele finale, media finală pe grupe academice, rata de promovare a disciplinei, numărul de lucrări de cercetare cu participări la manifestări știinţifice naţionale și internaţionale, participări și incluziuni în proiecte etc. |
||||||
Cuvinte-cheie strategii didactice interactive, competențe, învăţământ superior, e-learning |
||||||
|