Interdependența dintre stilurile de învățare și tipurile de inteligență la studenții de la specializarea Psihologie
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1033 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-05 22:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.037 (61)
Education (14215)
SM ISO690:2012
COVACI, Mihai, JELESCU, Petru. Interdependența dintre stilurile de învățare și tipurile de inteligență la studenții de la specializarea Psihologie. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2016, nr. 4(45), pp. 90-96. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 4(45) / 2016 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Interdependența dintre stilurile de învățare și tipurile de inteligență la studenții de la specializarea Psihologie
CZU: 37.037

Pag. 90-96

Covaci Mihai12, Jelescu Petru1
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Universitatea „Hyperion”, Bucureşti
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 19 decembrie 2016


Rezumat

Learning styles and types of intelligence are essential features of effective learning. Discovering and creative approach could be more appropriate form of learning to the current conditions of society.

Stilurile de învățare și tipurile de inteligență reprezintă particularități indispensabile ale învățării eficiente. Descoperirea și abordarea creativă a acestora se poate constitui într-o formă de învățare mai adaptată la condițiile actuale ale societății.

Cuvinte-cheie
stil de învăţare, corelații,

tipul de inteligență