Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1718 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-12 22:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (708) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3884) |
SM ISO690:2012 BUTYKA, Eniko-Eva. Metoda balint în învăţământ, o modalitate de realizare a muncii în echipă.. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2016, nr. 3-4, pp. 49-53. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | |||||||
Numărul 3-4 / 2016 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.015.3 | |||||||
Pag. 49-53 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Munca în echipă este o modalitate de-a rezolva probleme. Metoda Balint poate deveni parte importantă a formării continue (postgraduale) în educaţie. Accentul se pune pe discutarea cazurilor din practica educaţională ,iind centrat pe cel educat. Metoda îşi propune: să devină un veritabil instrument în educaţie. Grupul-ţintă este cel al helperilor: psihologi, consilieri educaţionali, profesori. Temă poate i orice problemă educaţională, care va i reconstruită, împărtăşită membrilor grupului, condus de un lider cu experienţă în acest domeniu. |
|||||||
Cuvinte-cheie muncă în echipă, discutarea cazului, supervizia de echipă, teoria rolului (lider, colider, supervizor) |
|||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Butyka, E.</dc:creator> <dc:date>2016-12-08</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Munca în echipă este o modalitate de-a rezolva probleme. Metoda Balint poate deveni parte importantă a formării continue (postgraduale) în educaţie. Accentul se pune pe discutarea cazurilor din practica educaţională ,iind centrat pe cel educat. Metoda îşi propune: să devină un veritabil instrument în educaţie. Grupul-ţintă este cel al helperilor: psihologi, consilieri educaţionali, profesori. Temă poate i orice problemă educaţională, care va i reconstruită, împărtăşită membrilor grupului, condus de un lider cu experienţă în acest domeniu. </dc:description> <dc:description xml:lang='en'>Team work is a way of solving problems.The Balint method can be an important part of the continous (postgradual) training in education. Case discussion is based mostly on the subject of education: the pupil. The method is meant to be a real pedagogical instrument. The target is the helpers group: psychologists, educational councellers and teachers. The theme can be any of the educational problems, which will be rebuilt, shared to the group members, conducted by an experienced leader. </dc:description> <dc:source>Psihologie, revista ştiinţifico-practică (3-4) 49-53</dc:source> <dc:subject>muncă în echipă</dc:subject> <dc:subject>discutarea cazului</dc:subject> <dc:subject>supervizia de echipă</dc:subject> <dc:subject>teoria rolului (lider</dc:subject> <dc:subject>colider</dc:subject> <dc:subject>supervizor)</dc:subject> <dc:title>Metoda balint în învăţământ, o modalitate de realizare a muncii în echipă.</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>