Metoda balint în învăţământ, o modalitate de realizare a muncii în echipă.
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1718 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-12 22:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (708)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3884)
SM ISO690:2012
BUTYKA, Eniko-Eva. Metoda balint în învăţământ, o modalitate de realizare a muncii în echipă.. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2016, nr. 3-4, pp. 49-53. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 3-4 / 2016 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Metoda balint în învăţământ, o modalitate de realizare a muncii în echipă.
CZU: 37.015.3

Pag. 49-53

Butyka Eniko-Eva
 
Asociaţia Balint din România
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 12 decembrie 2016


Rezumat

Munca în echipă este o modalitate de-a rezolva probleme. Metoda Balint poate deveni parte importantă a formării continue (postgraduale) în educaţie. Accentul se pune pe discutarea cazurilor din practica educaţională ,iind centrat pe cel educat. Metoda îşi propune: să devină un veritabil instrument în educaţie. Grupul-ţintă este cel al helperilor: psihologi, consilieri educaţionali, profesori. Temă poate i orice problemă educaţională, care va i reconstruită, împărtăşită membrilor grupului, condus de un lider cu experienţă în acest domeniu.

Team work is a way of solving problems.The Balint method can be an important part of the continous (postgradual) training in education. Case discussion is based mostly on the subject of education: the pupil. The method is meant to be a real pedagogical instrument. The target is the helpers group: psychologists, educational councellers and teachers. The theme can be any of the educational problems, which will be rebuilt, shared to the group members, conducted by an experienced leader.

Cuvinte-cheie
muncă în echipă,

discutarea cazului, supervizia de echipă, teoria rolului (lider, colider, supervizor)

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Butyka, E.</dc:creator>
<dc:date>2016-12-08</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'>Munca în echipă este o modalitate de-a rezolva probleme. Metoda Balint poate deveni parte importantă a formării continue (postgraduale) în educaţie. Accentul se pune pe discutarea cazurilor din practica educaţională ,iind centrat pe cel educat. Metoda îşi propune: să devină un veritabil instrument în educaţie. Grupul-ţintă este cel al helperilor: psihologi, consilieri educaţionali, profesori. Temă poate i orice problemă educaţională, care va i reconstruită, împărtăşită membrilor grupului, condus de un lider cu experienţă în acest domeniu. </dc:description>
<dc:description xml:lang='en'>Team work is a way of solving problems.The Balint method can be an important part of the continous (postgradual) training in education. Case discussion is based mostly on the subject of education: the pupil. The method is meant to be a real pedagogical instrument. The target is the helpers group: psychologists, educational councellers and teachers. The theme can be any of the educational problems, which will be rebuilt, shared to the group members, conducted by an experienced leader. </dc:description>
<dc:source>Psihologie, revista ştiinţifico-practică   (3-4) 49-53</dc:source>
<dc:subject>muncă în echipă</dc:subject>
<dc:subject>discutarea cazului</dc:subject>
<dc:subject>supervizia de
echipă</dc:subject>
<dc:subject>teoria rolului (lider</dc:subject>
<dc:subject>colider</dc:subject>
<dc:subject>supervizor)</dc:subject>
<dc:title>Metoda balint în învăţământ, o modalitate de realizare a muncii în echipă.</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>