Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1736 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-12 22:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (712) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3901) |
SM ISO690:2012 BUTYKA, Eniko-Eva. Metoda balint în învăţământ, o modalitate de realizare a muncii în echipă.. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2016, nr. 3-4, pp. 49-53. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | |||||||
Numărul 3-4 / 2016 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.015.3 | |||||||
Pag. 49-53 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Munca în echipă este o modalitate de-a rezolva probleme. Metoda Balint poate deveni parte importantă a formării continue (postgraduale) în educaţie. Accentul se pune pe discutarea cazurilor din practica educaţională ,iind centrat pe cel educat. Metoda îşi propune: să devină un veritabil instrument în educaţie. Grupul-ţintă este cel al helperilor: psihologi, consilieri educaţionali, profesori. Temă poate i orice problemă educaţională, care va i reconstruită, împărtăşită membrilor grupului, condus de un lider cu experienţă în acest domeniu. |
|||||||
Cuvinte-cheie muncă în echipă, discutarea cazului, supervizia de echipă, teoria rolului (lider, colider, supervizor) |
|||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Butyka, E.</creatorName> <affiliation>Asociaţia Balint din România, România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Metoda balint în învăţământ, o modalitate de realizare a muncii în echipă.</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2016</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2502</relatedIdentifier> <subjects> <subject>muncă în echipă</subject> <subject>discutarea cazului</subject> <subject>supervizia de echipă</subject> <subject>teoria rolului (lider</subject> <subject>colider</subject> <subject>supervizor)</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.015.3</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2016-12-08</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Munca în echipă este o modalitate de-a rezolva probleme. Metoda Balint poate deveni parte importantă a formării continue (postgraduale) în educaţie. Accentul se pune pe discutarea cazurilor din practica educaţională ,iind centrat pe cel educat. Metoda îşi propune: să devină un veritabil instrument în educaţie. Grupul-ţintă este cel al helperilor: psihologi, consilieri educaţionali, profesori. Temă poate i orice problemă educaţională, care va i reconstruită, împărtăşită membrilor grupului, condus de un lider cu experienţă în acest domeniu. </description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>Team work is a way of solving problems.The Balint method can be an important part of the continous (postgradual) training in education. Case discussion is based mostly on the subject of education: the pupil. The method is meant to be a real pedagogical instrument. The target is the helpers group: psychologists, educational councellers and teachers. The theme can be any of the educational problems, which will be rebuilt, shared to the group members, conducted by an experienced leader. </description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>