Metoda balint în învăţământ, o modalitate de realizare a muncii în echipă.
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1736 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-12 22:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (712)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3901)
SM ISO690:2012
BUTYKA, Eniko-Eva. Metoda balint în învăţământ, o modalitate de realizare a muncii în echipă.. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2016, nr. 3-4, pp. 49-53. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 3-4 / 2016 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Metoda balint în învăţământ, o modalitate de realizare a muncii în echipă.
CZU: 37.015.3

Pag. 49-53

Butyka Eniko-Eva
 
Asociaţia Balint din România
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 12 decembrie 2016


Rezumat

Munca în echipă este o modalitate de-a rezolva probleme. Metoda Balint poate deveni parte importantă a formării continue (postgraduale) în educaţie. Accentul se pune pe discutarea cazurilor din practica educaţională ,iind centrat pe cel educat. Metoda îşi propune: să devină un veritabil instrument în educaţie. Grupul-ţintă este cel al helperilor: psihologi, consilieri educaţionali, profesori. Temă poate i orice problemă educaţională, care va i reconstruită, împărtăşită membrilor grupului, condus de un lider cu experienţă în acest domeniu.

Team work is a way of solving problems.The Balint method can be an important part of the continous (postgradual) training in education. Case discussion is based mostly on the subject of education: the pupil. The method is meant to be a real pedagogical instrument. The target is the helpers group: psychologists, educational councellers and teachers. The theme can be any of the educational problems, which will be rebuilt, shared to the group members, conducted by an experienced leader.

Cuvinte-cheie
muncă în echipă,

discutarea cazului, supervizia de echipă, teoria rolului (lider, colider, supervizor)

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Butyka, E.</creatorName>
<affiliation>Asociaţia Balint din România, România</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Metoda balint în învăţământ, o modalitate de realizare a muncii în echipă.</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2016</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2502</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>muncă în echipă</subject>
<subject>discutarea cazului</subject>
<subject>supervizia de
echipă</subject>
<subject>teoria rolului (lider</subject>
<subject>colider</subject>
<subject>supervizor)</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.015.3</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2016-12-08</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Munca în echipă este o modalitate de-a rezolva probleme. Metoda Balint poate deveni parte importantă a formării continue (postgraduale) în educaţie. Accentul se pune pe discutarea cazurilor din practica educaţională ,iind centrat pe cel educat. Metoda îşi propune: să devină un veritabil instrument în educaţie. Grupul-ţintă este cel al helperilor: psihologi, consilieri educaţionali, profesori. Temă poate i orice problemă educaţională, care va i reconstruită, împărtăşită membrilor grupului, condus de un lider cu experienţă în acest domeniu. </description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>Team work is a way of solving problems.The Balint method can be an important part of the continous (postgradual) training in education. Case discussion is based mostly on the subject of education: the pupil. The method is meant to be a real pedagogical instrument. The target is the helpers group: psychologists, educational councellers and teachers. The theme can be any of the educational problems, which will be rebuilt, shared to the group members, conducted by an experienced leader. </description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>