Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1702 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-12 22:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (696) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3844) |
SM ISO690:2012 BUTYKA, Eniko-Eva. Metoda balint în învăţământ, o modalitate de realizare a muncii în echipă.. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2016, nr. 3-4, pp. 49-53. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | |||||||
Numărul 3-4 / 2016 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.015.3 | |||||||
Pag. 49-53 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Munca în echipă este o modalitate de-a rezolva probleme. Metoda Balint poate deveni parte importantă a formării continue (postgraduale) în educaţie. Accentul se pune pe discutarea cazurilor din practica educaţională ,iind centrat pe cel educat. Metoda îşi propune: să devină un veritabil instrument în educaţie. Grupul-ţintă este cel al helperilor: psihologi, consilieri educaţionali, profesori. Temă poate i orice problemă educaţională, care va i reconstruită, împărtăşită membrilor grupului, condus de un lider cu experienţă în acest domeniu. |
|||||||
Cuvinte-cheie muncă în echipă, discutarea cazului, supervizia de echipă, teoria rolului (lider, colider, supervizor) |
|||||||
|