Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
2129 167 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 13:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.015.3 (3) |
Education and training out of school. Further education (211) |
SM ISO690:2012 BATOG, Mariana. Semniicaţia şi impactul procesului de învăţare pe tot parcursul vieţii (studio experimental).. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2016, nr. 3-4, pp. 29-38. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | |||||||
Numărul 3-4 / 2016 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | |||||||
|
|||||||
CZU: 374.015.3 | |||||||
Pag. 29-38 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol vom analiza semniicaţia şi impactul procesului de învăţare pe tot parcursul vieţii şi unele rezultate obţinute în cadrul unei cercetări experimentale realizate în cadrul Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, pe un eşantion ce a inclus diverse categorii profesionale (tehnicieni, cadre didactice, funcţionari publici, lucrători medicali, jurişti, specialişti din domeniul artelor) referitor la deinirea învăţării pe tot parcursul vieţii, semniicaţia acestui proces pentru societate, capacităţile ce pot fi dezvoltate în acest context, impactul procesului de învăţare pe tot parcursul vieţii asupra activităţii profesionale. |
|||||||
Cuvinte-cheie învăţare pe tot parcursul vieţii, dezvoltare personală şi profesională, semniicaţia şi impactul învăţării pe tot parcursul vieţii, categorii profesionale |
|||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Batog, M.T.</dc:creator> <dc:date>2016-12-08</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>În acest articol vom analiza semniicaţia şi impactul procesului de învăţare pe tot parcursul vieţii şi unele rezultate obţinute în cadrul unei cercetări experimentale realizate în cadrul Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, pe un eşantion ce a inclus diverse categorii profesionale (tehnicieni, cadre didactice, funcţionari publici, lucrători medicali, jurişti, specialişti din domeniul artelor) referitor la deinirea învăţării pe tot parcursul vieţii, semniicaţia acestui proces pentru societate, capacităţile ce pot fi dezvoltate în acest context, impactul procesului de învăţare pe tot parcursul vieţii asupra activităţii profesionale. </dc:description> <dc:description xml:lang='en'>In this article we will analyze the signiicance and impact of lifelong learning and some obtained results in an experimental research conducted within IŞE, on a sample that included various professionals (technicians, teachers, civil servants, health workers, lawyers, arts specialists), concerning the deinition of lifelong learning, the signiicance of this process for society, capacities that can be developed in this context and the impact of lifelong learning. </dc:description> <dc:source>Psihologie, revista ştiinţifico-practică (3-4) 29-38</dc:source> <dc:subject>învăţare pe tot parcursul vieţii</dc:subject> <dc:subject>semniicaţia şi impactul învăţării pe tot parcursul vieţii</dc:subject> <dc:subject>categorii profesionale</dc:subject> <dc:subject>dezvoltare personală şi profesională</dc:subject> <dc:title>Semniicaţia şi impactul procesului de învăţare pe tot parcursul vieţii (studio experimental).</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>