Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1541 76 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 18:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
331.101.3:37 (5) |
Theory and organization of work. Relations between business firms and employees (387) |
Education (14220) |
SM ISO690:2012 GRIBINCEA, Tatiana, GONŢA, Victoria, GHIŢU, Svetlana. Motivația, locul și rolul motivației resurselor umane în sistemul educațional . In: Moldoscopie, 2016, nr. 4(75), pp. 47-56. ISSN 1812-2566. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Moldoscopie | |||||||
Numărul 4(75) / 2016 / ISSN 1812-2566 /ISSNe 2587-4063 | |||||||
|
|||||||
CZU: 331.101.3:37 | |||||||
Pag. 47-56 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Motivarea este vitala pentru orice munca daca dorim ca oamenii sa depuna efort in ceea ce fac si sa indeplineasca sarcinile de buna voie si cat pot de eficient. Profesiunea de educator are un statut aparte, prin complexitatea si misiunea pe care o are de indeplinit: formare unor personalitati autonome intgrabile social, cu capacitati de gandire critica si creativa si un profil moral autentic. ,,Meseria de profesor este o mare si frumoasa profesiune, care nu seamana cu nici o alta, o meserie care nu se peraseste seara, odata cu hainele de lucru. O meserie aspra si pacuta, umila si mandra, exigenta si libera, o meserie in ca-re mediocritatea nu e permisa, unde pregatirea exceptionala este abia satisfa-catoare, o meserie care epuizeaza și invioreaza, ingrata și plina de farmec”. |
|||||||
Cuvinte-cheie education, teacher, management, motivation, success, career |
|||||||
|