Învățămîntul matematic în Republica Moldova: Quo Vadis?
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
837 6
Ultima descărcare din IBN:
2022-05-19 00:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:51 (23)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3920)
Mathematics (1644)
SM ISO690:2012
ACHIRI, Ion. Învățămîntul matematic în Republica Moldova: Quo Vadis? In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2016, nr. 1(8), pp. 71-76. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(8) / 2016 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Învățămîntul matematic în Republica Moldova: Quo Vadis?
CZU: 37.016.046:51

Pag. 71-76

Achiri Ion
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 14 noiembrie 2016


Rezumat

În articol se abordează probleme de modernizare a învățămîntului matematic în Republica Moldova. Se propun unele schimbări conceptuale privind optimizarea şi dezvoltarea învățămîntului matematic preuniversitar: continuitate, competenţe, evaluare, formarea profesională a cadrelor didactice, calitate.

The article deals with the problem of the modernization mathematics educational process in Republic of Moldova. The author offers some conceptual changes with regard to modernization and development mathematics educational process in pre-university educational system: continuity, competence, evaluation, professional forming of teachers, quality.