Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
976 102 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 15:02 |
SM ISO690:2012 BURBULEA, Rodica. Analiza metodelor şi tehnicilor de cercetare a pieţei turistice. In: Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie), 2012, nr. 12, pp. 75-82. ISSN 1857-1468. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie) | |||||||
Numărul 12 / 2012 / ISSN 1857-1468 | |||||||
|
|||||||
Pag. 75-82 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Whatever the scope of the undertakîng în the efforts they make to improve the quality of decişions, benefitîng from the contribution of marketîng research. Marketîng research is an important aid to marketîng decişion makers, providîng them with necessary information at all stages of decişion makîng. |
|||||||
|