Analiza metodelor şi tehnicilor de cercetare a pieţei turistice
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
976 102
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 15:02
SM ISO690:2012
BURBULEA, Rodica. Analiza metodelor şi tehnicilor de cercetare a pieţei turistice. In: Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie), 2012, nr. 12, pp. 75-82. ISSN 1857-1468.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie)
Numărul 12 / 2012 / ISSN 1857-1468

Analiza metodelor şi tehnicilor de cercetare a pieţei turistice

Pag. 75-82

Burbulea Rodica
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 2 noiembrie 2016


Rezumat

Whatever the scope of the undertakîng în the efforts they make to improve the quality of decişions, benefitîng from the contribution of marketîng research. Marketîng research is an important aid to marketîng decişion makers, providîng them with necessary information at all stages of decişion makîng.