Tendinţe actuale in organizarea activităţii de marketing in intreprinderile agroalimentare
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
638 50
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-29 17:41
SM ISO690:2012
BURBULEA, Rodica. Tendinţe actuale in organizarea activităţii de marketing in intreprinderile agroalimentare. In: Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie), 2012, nr. 13, pp. 119-122. ISSN 1857-1468.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Universităţii Libere Internaţionale din Moldova (Seria Economie)
Numărul 13 / 2012 / ISSN 1857-1468

Tendinţe actuale in organizarea activităţii de marketing in intreprinderile agroalimentare

Pag. 119-122

Burbulea Rodica
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 27 octombrie 2016


Rezumat

It is now more difficult to penetrate new markets, using modern technology and continuously improve, to apply systems under increasingly complex decisions, assimilate permanent diversifications of activities and to improve continuously, relations and external and internal communications of the company. All this can be achieved only totally and permanently adopting a vision and a marketing organization of modern, efficient, in constant change.