Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
811 49 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 18:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
81'1:659.13/.16 (1) |
Linguistics and languages (5040) |
Publicity. Advertising (175) |
SM ISO690:2012 MUCERSCHI, Natalia. Publicitatea – discurs de vulgarizare ştiinţifică. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2016, nr. 4(94), pp. 86-89. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | |||||||
Numărul 4(94) / 2016 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | |||||||
|
|||||||
CZU: 81'1:659.13/.16 | |||||||
Pag. 86-89 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Studiată pe larg în ultimele decenii, publicitatea rămâne a fi un domeniu de investigaţie fascinant. Discursul publicitar este un hibrid care mimează diverse tipuri de discurs, printre care şi discursul ştiinţific. În cele ce urmează vom aborda funcţiile publicităţii, printre care şi cea de transmitere a cunoştinţelor şi deprinderilor într-un domeniu sau altul prin intermediul unui discurs de vulgarizare ştiinţifică. |
|||||||
Cuvinte-cheie publicitate, discurs publicitar, termeni, discurs de vulgarizare ştiinţifică, reformulare |
|||||||
|