Publicitatea – discurs de vulgarizare ştiinţifică
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
811 49
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-13 18:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
81'1:659.13/.16 (1)
Linguistics and languages (5040)
Publicity. Advertising (175)
SM ISO690:2012
MUCERSCHI, Natalia. Publicitatea – discurs de vulgarizare ştiinţifică. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2016, nr. 4(94), pp. 86-89. ISSN 1811-2668.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Numărul 4(94) / 2016 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009

Publicitatea – discurs de vulgarizare ştiinţifică
CZU: 81'1:659.13/.16

Pag. 86-89

Mucerschi Natalia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 19 octombrie 2016


Rezumat

Studiată pe larg în ultimele decenii, publicitatea rămâne a fi un domeniu de investigaţie fascinant. Discursul publicitar este un hibrid care mimează diverse tipuri de discurs, printre care şi discursul ştiinţific. În cele ce urmează vom aborda funcţiile publicităţii, printre care şi cea de transmitere a cunoştinţelor şi deprinderilor într-un domeniu sau altul prin intermediul unui discurs de vulgarizare ştiinţifică.

ADVERTISING DISCOURSE – POPULAR SCIENCE DISCOURSE There were made a lot of researches on advertising in recent decades, still it remains a fascinating field of study. Advertising discourse is often a hybrid discourse that seeks to mimic various types of discourse, including that of the science. In what follows, we will try to highlight the functions of advertising, including that it is a way to share specific knowledge and skills in a particular area using the popular science discourse.

Cuvinte-cheie
publicitate, discurs publicitar, termeni,

discurs de vulgarizare ştiinţifică, reformulare