Tehnologii educaționale inovative în învățământul superior
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
756 67
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-07 14:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.1(478) (17)
Higher education. Universities. Academic study (2563)
SM ISO690:2012
SAVIN, Ruslana. Tehnologii educaționale inovative în învățământul superior. In: Administrarea Publică, 2016, nr. 3(91), pp. 146-150. ISSN 1813-8489.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Administrarea Publică
Numărul 3(91) / 2016 / ISSN 1813-8489

Tehnologii educaționale inovative în învățământul superior
CZU: 378.1(478)

Pag. 146-150

Savin Ruslana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 27 septembrie 2016


Rezumat

Astăzi, școala superioară este dezvoltarea de competențe. Această evoluție, care solicită nu numai schimbări în selectarea și armonizarea obiectivelor și conținutului învățării, dar, de asemenea, afectează modul de a proiecta și implementa situații de predare / învățare . Din perspectiva teoretică, prezentul articol presupune o serie de analize ale literaturii de specialitate menite să configureze un cadru explicativ coerent în acord cu problematica investigată, respectiv impactul stilurilor educaționale asupra rezultatelor studenților.

Transformative learning offers a theory of learning that is uniquelyadult, abstract, idealized, and grounded in the nature of human communication. It is a theory that is partly a developmental process,but more as “learning is understood as the process of using aprior interpretation to construe a new or revised interpretation ofthe meaning of one’s experience in order to guide future action”. Transformative learning offers an explanationfor change in meaning structures that evolves in two domainsof learning based on the epistemology of Habermas’ communicativetheory.

Cuvinte-cheie
învăţământ superior, învățare transformativă, învățarea adulților