Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
756 67 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-07 14:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.1(478) (17) |
Higher education. Universities. Academic study (2563) |
SM ISO690:2012 SAVIN, Ruslana. Tehnologii educaționale inovative în învățământul superior. In: Administrarea Publică, 2016, nr. 3(91), pp. 146-150. ISSN 1813-8489. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Administrarea Publică | ||||||
Numărul 3(91) / 2016 / ISSN 1813-8489 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.1(478) | ||||||
Pag. 146-150 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Astăzi, școala superioară este dezvoltarea de competențe. Această evoluție, care solicită nu numai schimbări în selectarea și armonizarea obiectivelor și conținutului învățării, dar, de asemenea, afectează modul de a proiecta și implementa situații de predare / învățare . Din perspectiva teoretică, prezentul articol presupune o serie de analize ale literaturii de specialitate menite să configureze un cadru explicativ coerent în acord cu problematica investigată, respectiv impactul stilurilor educaționale asupra rezultatelor studenților. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ superior, învățare transformativă, învățarea adulților |
||||||
|