Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
843 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-06 21:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.035-053.6 (2) |
Education (14210) |
SM ISO690:2012 COMENDANT, Tatiana. Raportul cultură – știință: factori de educație pentru tineret. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2014, nr. 2(22), pp. 159-163. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 2(22) / 2014 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.035-053.6 | ||||||
Pag. 159-163 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tema abordată in prezenta lucrare corelează exigențele inaintate de societate şi concepţia contemporană despre menirea universităţilor. Raportul cultură – ştiinţă este explicat de autor prin unghiul de vedere al ştiinţelor socio-umane, in special al ştiinţei sociologice. In lucrare se fac referinţe asupra rolului activ al ştiinţei in educaţie. Este consemnată atribuţia importantă a educatorului, ca purtător al mesajului ştiinţifico-cultural, in formarea ştiinţifico-morală a tineretului. |
||||||
Cuvinte-cheie cultură, ştiinţă, gândire, educaţie, morală, educatori, tineret, om |
||||||
|