Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
921 57 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 21:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.772.4+32.019.5:659.4 (2) |
Sociology of culture. Cultural context of social life (788) |
Politics (2934) |
Publicity. Information work. Public relations (389) |
SM ISO690:2012 STEPANOV, Georgeta, CEBAN (BOTNARIUC), Marina. Campaniile mediatice: abordări teoretico-conceptuale . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2016, nr. 3(93), pp. 146-150. ISSN 1814-3199. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale) | ||||||
Numărul 3(93) / 2016 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.772.4+32.019.5:659.4 | ||||||
Pag. 146-150 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Campaniile mediatice reprezintă instrumente viabile utilizate de presă pentru diseminarea mesajelor cu caracter social. Determinarea modelelor teoretice ale acestui segment al presei contemporane este necesară pentru argumentarea caracterului activ al mass-mediei şi modului de realizare a rolului de promovare a intereselor sociale. |
||||||
Cuvinte-cheie campanie mediatică, societate, opinie publică, consumator media, campanie publicitară |
||||||
|