Campaniile mediatice: abordări teoretico-conceptuale
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
921 57
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 21:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.772.4+32.019.5:659.4 (2)
Sociology of culture. Cultural context of social life (788)
Politics (2934)
Publicity. Information work. Public relations (389)
SM ISO690:2012
STEPANOV, Georgeta, CEBAN (BOTNARIUC), Marina. Campaniile mediatice: abordări teoretico-conceptuale . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2016, nr. 3(93), pp. 146-150. ISSN 1814-3199.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale)
Numărul 3(93) / 2016 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017

Campaniile mediatice: abordări teoretico-conceptuale
CZU: 316.772.4+32.019.5:659.4

Pag. 146-150

Stepanov Georgeta, Ceban (Botnariuc) Marina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 septembrie 2016


Rezumat

Campaniile mediatice reprezintă instrumente viabile utilizate de presă pentru diseminarea mesajelor cu caracter social. Determinarea modelelor teoretice ale acestui segment al presei contemporane este necesară pentru argumentarea caracterului activ al mass-mediei şi modului de realizare a rolului de promovare a intereselor sociale.

MEDIA CAMPAIGNES: THEORETICAL AND CONCEPTUAL APPROACHES Media campaignes are strong instruments that are used by press to spread social messages. The determination of theoretical models of these actual press segment is necessary to prove the activity of the media and it’s role of promovation of social interests.

Cuvinte-cheie
campanie mediatică, societate, opinie publică,

consumator media, campanie publicitară