Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
754 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-10 21:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:658.1:663.2(478) (1) |
General questions of trade and commerce. Market (816) |
Forms of enterprise. Finances (320) |
Wine. Winemaking. Oenology (443) |
SM ISO690:2012 GHENOVA, Svetlana, PROCIUC, Natalia. Marketingul lateral în contextul politicii de succes în domeniul produsului din cadrul întreprinderilor vinicole din Republica Moldova. In: Economica, 2016, nr. 2(96), pp. 26-38. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | |||||||
Numărul 2(96) / 2016 / ISSN 1810-9136 | |||||||
|
|||||||
CZU: 339.138:658.1:663.2(478) | |||||||
JEL: M31 | |||||||
Pag. 26-38 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Această publicație științifică are drept scop examinarea modalităților de punere în aplicare a strategiei de marketing lateral în contextul politicii de produs a întreprinderilor din Republica Moldova. În prezent, întreprinderile vinicole din republică se confruntă cu o concurență dură a băuturilor alcoolice, atât pe piața externă, cât și pe cea internă, fapt care conduce la o dinamică instabilă de creștere a volumelor de producție și de produse realizate de acestea. Au fost studiate exemple de utilizare a tehnologiilor laterale de către întreprinderile viti-vinicole din Republica Moldova, care au identificat nivelul și problemele de implementare a acestora. Totodată, au fost propuse o serie de recomandări privind aplicarea tehnicii de marketing lateral asupra produsului, pieței și mixului de marketing, fapt care ar spori eficiența politicii de produs promovată de fabricile de vin din Republica Moldova. |
|||||||
Cuvinte-cheie politica de produs, marketing lateral, fabrici de vin din Republica Moldova, metode de marketing lateral. |
|||||||
|