Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1044 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-26 22:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.134:004 (3) |
Education (14078) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4102) |
SM ISO690:2012 ŢAP, Elena. Dimensiuni ale sistemului informațional pentru eficientizarea managementului formării continue a cadrelor didactice. In: Revistă de știinţe socioumane , 2016, nr. 2(33), pp. 70-76. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |||||||
Numărul 2(33) / 2016 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |||||||
|
|||||||
CZU: 371.134:004 | |||||||
Pag. 70-76 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Rezultatele analizei literaturii de specialitate ne-au permis să stabilim următoarele dimensiuni ale sistemului informațional în managementul formării profesorului: competență profesională, profesionalism, standarde de formare, standarde ocupaționale, programe de formare, descrierea postului, portofoliu profesional, metodologia de atribuire a sarcinii de predare, hartă de creditare, plan de instruire, formular de evaluare a cadrelor didactice, necesități de formare continuă. |
|||||||
Cuvinte-cheie sistem informațional managerial educațional, formarea profesională continuă a cadrelor didactice, managementul formării cadrelor didactice, nevoi de formare ale cadrelor didactice, program de formare profesională, standarde profesionale |
|||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Ţap, E.</dc:creator> <dc:date>2016-06-16</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Rezultatele analizei literaturii de specialitate ne-au permis să stabilim următoarele dimensiuni ale sistemului informațional în managementul formării profesorului: competență profesională, profesionalism, standarde de formare, standarde ocupaționale, programe de formare, descrierea postului, portofoliu profesional, metodologia de atribuire a sarcinii de predare, hartă de creditare, plan de instruire, formular de evaluare a cadrelor didactice, necesități de formare continuă. </dc:description> <dc:description xml:lang='en'>Results of the speciality literature analysis allowed us to establish the following dimensions of information system in the management of teacher’s training (SIMFCD): professional competence, professionalism, standards of training, occupational standards, training programs, job description, professional portfolio, the awarding teaching methodology, crediting map, training plan, teacher evaluation form, continuous training needs. </dc:description> <dc:source>Revistă de știinţe socioumane 33 (2) 70-76</dc:source> <dc:subject>sistem informațional managerial educațional</dc:subject> <dc:subject>formarea profesională continuă a cadrelor didactice</dc:subject> <dc:subject>managementul formării cadrelor didactice</dc:subject> <dc:subject>program de formare profesională</dc:subject> <dc:subject>standarde profesionale</dc:subject> <dc:subject>nevoi de formare ale cadrelor didactice</dc:subject> <dc:title>Dimensiuni ale sistemului informațional pentru eficientizarea managementului formării continue a cadrelor didactice</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>