Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1124 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-12-09 13:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:811.135.1:004 (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2562) |
Balkan Romance / Balkan Romanic languages (1455) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4156) |
SM ISO690:2012 ZGARDAN-CRUDU, Aliona. Predarea conținuturilor de limbă română în învățământul universitar cu ajutorul TIC. In: Revistă de știinţe socioumane , 2016, nr. 2(33), pp. 17-21. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |||||||
Numărul 2(33) / 2016 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |||||||
|
|||||||
CZU: 378.147:811.135.1:004 | |||||||
Pag. 17-21 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol, se prezintă importanța mijloacelor tehnice moderne în general și a PowerPoint-ului în special, în învățământul superior, la predarea conținuturilor de limbă română. Se recomandă ca profesorul să fie pregătit și instruit pentru utilizarea mijloacelor tehnice moderne, să selecteze judicios materialul, să-l sistematizeze și să-l prezinte conform cerințelor în vigoare. Pentru ca procesul educațional să fie unul de calitate, se recomandă armonizarea mijloacelor de învățământ tradiționale cu așa-numitele mijloace de învățământ moderne, prin care se are în vedere inclusiv computerul. Acest lucru se datorează legăturii tot mai clar conturate între progresul științei și tehnicii și procesul educațional contemporan. |
|||||||
Cuvinte-cheie mijloace de învățământ tradiționale, mijloace tehnice moderne, instruirea asistată de calculator, materiale didactice, PowerPoint |
|||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Zgardan-Crudu, A.A.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Predarea conținuturilor de limbă română în învățământul universitar cu ajutorul TIC</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2016</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0119</relatedIdentifier> <subjects> <subject>mijloace de învățământ tradiționale</subject> <subject>mijloace tehnice moderne</subject> <subject>instruirea asistată de calculator</subject> <subject>materiale didactice</subject> <subject>PowerPoint</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>378.147:811.135.1:004</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2016-06-16</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>În acest articol, se prezintă importanța mijloacelor tehnice moderne în general și a PowerPoint-ului în special, în învățământul superior, la predarea conținuturilor de limbă română. Se recomandă ca profesorul să fie pregătit și instruit pentru utilizarea mijloacelor tehnice moderne, să selecteze judicios materialul, să-l sistematizeze și să-l prezinte conform cerințelor în vigoare. Pentru ca procesul educațional să fie unul de calitate, se recomandă armonizarea mijloacelor de învățământ tradiționale cu așa-numitele mijloace de învățământ moderne, prin care se are în vedere inclusiv computerul. Acest lucru se datorează legăturii tot mai clar conturate între progresul științei și tehnicii și procesul educațional contemporan. </description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>This article shows the importance of modern technologies in general and of the PowerPoint particularly in higher education during teaching Romanian language content. The teacher should be prepared and trained to use modern technologies, to select judiciously the material, to systematize and present it to the requirements. They recommend to harmonize the traditional education with modern technologies, including the computer, for having a qualitative educational process. This is due to the clearly delineated link between the progress of science and technology and contemporary educational process. </description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>