Proiectarea și validarea unui instrument de evaluare a motivației studenților ce utilizează o platformă de învățare (II)
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1331 3
Ultima descărcare din IBN:
2018-10-09 17:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.015 (41)
Higher education. Universities. Academic study (2576)
SM ISO690:2012
BLEANDURĂ, Nicoleta. Proiectarea și validarea unui instrument de evaluare a motivației studenților ce utilizează o platformă de învățare (II). In: Artă şi Educaţie Artistică , 2015, nr. 2(26), pp. 42-49. ISSN 1857-0445.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Artă şi Educaţie Artistică
Numărul 2(26) / 2015 / ISSN 1857-0445

Proiectarea și validarea unui instrument de evaluare a motivației studenților ce utilizează o platformă de învățare (II)
CZU: 378.015

Pag. 42-49

Bleandură Nicoleta
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2016


Rezumat

In the first part of this article, published in the previous issue of the journal, the most important theories on the concept of motivation were briefly described and analyzed. Based on them, a tool to assess the motivation of students who use a learning management system (LMS) was designed. In this second part of the article, the results obtained from the use of previously developed questionnaire on a pilot sample of students are statistically analyzed and the statistical validation of this tool is presented.

Cuvinte-cheie
Quality, LMS, evaluation, tool, reliability, validity,

correlation