Assessment and Evaluation of Learning
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
2212 0
SM ISO690:2012
BALTAG, Veronica. Assessment and Evaluation of Learning. In: Revistă de știinţe socioumane , 2010, nr. 3(16), pp. 66-71. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(16) / 2010 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Assessment and Evaluation of Learning

Pag. 66-71

Baltag Veronica
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 24 mai 2016


Rezumat

Articolul dat îşi propune să abordeze problematica pe care o generează realizarea proceselor de evaluare îndreptate asupra rezultatelor studenţilor/elevilor şi, prin urmare, principalele funcţii şi implicaţii pe care acestea le au în contextul actului didactic. Obiectivele şi conţinutul sugerează comportamentele ce urmează să fie dezvoltate la cei instruiţi, dar şi modul adecvat de evaluare a efectelor produse. Evaluarea este o componentă esenţială a activităţii de învăţământ în general, a procesului didactic în special. O limbă străină se referă la disciplinele care necesită o evaluare minuţioasă sistematică a cunoştinţelor studenţilor.