Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
2212 0 |
SM ISO690:2012 BALTAG, Veronica. Assessment and Evaluation of Learning. In: Revistă de știinţe socioumane , 2010, nr. 3(16), pp. 66-71. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |||||||
Numărul 3(16) / 2010 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |||||||
|
|||||||
Pag. 66-71 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul dat îşi propune să abordeze problematica pe care o generează realizarea proceselor de evaluare îndreptate asupra rezultatelor studenţilor/elevilor şi, prin urmare, principalele funcţii şi implicaţii pe care acestea le au în contextul actului didactic. Obiectivele şi conţinutul sugerează comportamentele ce urmează să fie dezvoltate la cei instruiţi, dar şi modul adecvat de evaluare a efectelor produse. Evaluarea este o componentă esenţială a activităţii de învăţământ în general, a procesului didactic în special. O limbă străină se referă la disciplinele care necesită o evaluare minuţioasă sistematică a cunoştinţelor studenţilor. |
|||||||
|