Redefinirea competentei de educaţie ecologică la viitoarele cadre didactice pentru învăţământul primar în contextul noului tip de profesionalizare
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
928 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 17:10
SM ISO690:2012
. Redefinirea competentei de educaţie ecologică la viitoarele cadre didactice pentru învăţământul primar în contextul noului tip de profesionalizare. In: Revistă de știinţe socioumane , 2010, nr. 3(16), pp. 38-46. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(16) / 2010 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Redefinirea competentei de educaţie ecologică la viitoarele cadre didactice pentru învăţământul primar în contextul noului tip de profesionalizare

Pag. 38-46

 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 24 mai 2016


Rezumat

In this article are presented an actual problem which is characteristic for primary teachers – the competences formation on environmental education for primary school. There are identified the scientific, social-economical arguments, which demonstrate the correlation of this problem with the modern educational tendencies in national and global fields.