Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2022-05-17 21:12 |
![]() IORDĂCHESCU, Grigore-Dan. Pedagogia libertăţii - o abordare de actualitate în învăţământul contemporan. In: Revistă de știinţe socioumane . 2009, nr. 2(12), pp. 76-79. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |
Numărul 2(12) / 2009 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |
|
|
Pag. 76-79 | |
![]() |
|
Rezumat | |
Într-o eră a pluralismului şi diferenţelor, a dezacordurilor şi confruntărilor, lupta pentru democratizarea instituţiilor de învăţământ se centrează pe afirmarea demnităţii şi a valorii membrilor colectivităţii, vizând dreptul fiecăruia de a fi el însuşi, de a decide soluţionarea problemelor cu care se confruntă sau de a participa în calitate de om liber la hotărîrea situaţiilor ce-i determină calitatea vieţii |
|
|