Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1174 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 23:34 |
SM ISO690:2012 PETROVSCHI, Nina. Învăţarea creativă ca un aspect al învăţării pragmatice . In: Revistă de știinţe socioumane , 2009, nr. 2(12), pp. 5-9. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |||||||
Numărul 2(12) / 2009 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |||||||
|
|||||||
Pag. 5-9 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Pragmatic learning supposes a vital activity of accumulating cognitive information and information which form human personality in its different aspects through immediate capitalization of his actionable verso. Creative learning is a process of creating meanings counterpart of new informing and previous knowledge. |
|||||||
Cuvinte-cheie creativitate, aptitudini creative, învățare creativă, gândire creativă, motivaţie intrinsecă, pragmatism, inserţie, învăţarea pragmatică, gândire pragmatică |
|||||||
|