Utilizarea metodei proiectelor în învăţarea prin acţiune practică.
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
633 8
Ultima descărcare din IBN:
2021-03-26 09:17
SM ISO690:2012
PETROVSCHI, Nina. Utilizarea metodei proiectelor în învăţarea prin acţiune practică.. In: Revistă de știinţe socioumane . 2009, nr. 2(12), pp. 1-5. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 2(12) / 2009 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Utilizarea metodei proiectelor în învăţarea prin acţiune practică.

Pag. 1-5

Petrovschi Nina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiect:
ICA2-CT-2001-10004 Environmentally clean industrial processes using novel ultrasonically promoted chemistry
 
Disponibil în IBN: 12 mai 2016


Rezumat

Projects method is a method of learning through action, which makes student to be in an authentic situation of developing and puts him face to face with a real problem, which solving make him to create something new. Though project pupils develop the capacity of individual and creative working, and also develop the projective thinking and action based on foreseeing and calculation.

Cuvinte-cheie
învăţare prin acţiune, proiect,

pedagogie proiectivă, fenotip holistic, gîndirea proiectivă, a învăţa să acţionezi

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Petrovschi, N.P.</dc:creator>
<dc:date>2009-06-24</dc:date>
<dc:description xml:lang='en'>Projects method is a method of learning through action, which makes student to be in an authentic situation of developing and puts him face to face with a real problem, which solving make him to create something new.  Though project pupils develop the capacity of individual and creative working, and also develop the projective thinking and action based on foreseeing and calculation. </dc:description>
<dc:source>Revistă de știinţe socioumane  12 (2) 1-5</dc:source>
<dc:subject>învăţare prin acţiune</dc:subject>
<dc:subject>proiect</dc:subject>
<dc:subject>pedagogie proiectivă</dc:subject>
<dc:subject>fenotip holistic</dc:subject>
<dc:subject>gîndirea proiectivă</dc:subject>
<dc:subject>a învăţa să acţionezi</dc:subject>
<dc:title>Utilizarea metodei proiectelor în învăţarea prin acţiune practică.</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>