Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1594 116 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 14:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.76+316.614-053.4 (1) |
Psychology (3368) |
Social psychology (960) |
SM ISO690:2012 ŞONTEA, Magdalina. Socializarea copiilor cu autism. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2016, nr. 1(42), pp. 96-100. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 1(42) / 2016 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.76+316.614-053.4 | ||||||
Pag. 96-100 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Socializarea este în esență un proces de învățare că ființele umane cum să trăiască într-o lume în care există alte ființe umane. Aceasta începe la naștere, prin menținerea contactului vizual, de vorbire si murmur și continuă pe tot parcursul zilei, în fiecare zi pentru tot restul vieții noastre. Copiii care au fost lipsiți de posibilitatea de a socializa, ei învață să înțeleagă și să utilizeze elementele de bază ale interacțiunii umane: vorbire, atingere, limbajul corpului, imitație, etc. Dacă un copil cu autism poate observa că are aceleași simptome ca un copil care a suferit de izolare, chiar dacă el nu a fost izolat în nici un fel de vedere fizic. Izolarea, în caz de autism vine din interior spre exterior. Jocul este o plăcere dar și o modalitate de învațare, de dezvoltare a limbajului, abilităților de comunicare, de dezvoltare cognitivă, dar mai ales de socializare a copiilor cu autism. |
||||||
Cuvinte-cheie autism, dizabilitate, socializare |
||||||
|