Studierea și formarea competențelor antreprenoriale la psihologii în devenire
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1065 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 16:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:159.9 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
Psychology (3396)
SM ISO690:2012
JELESCU, Petru, ELPUJAN, Olga. Studierea și formarea competențelor antreprenoriale la psihologii în devenire . In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2016, nr. 1(42), pp. 8-17. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 1(42) / 2016 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Studierea și formarea competențelor antreprenoriale la psihologii în devenire
CZU: 37.016.046:159.9

Pag. 8-17

Jelescu Petru, Elpujan Olga
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 19 aprilie 2016


Rezumat

Competențele antreprenoriale în general şi ale studenților psihologi în particular este un domeniu puțin valorificat, deși recomandările recente ale Consiliului Europei în ceea ce privește spiritul de inițiativă și antreprenoriat accentuează importanța acestora pentru integrarea și realizarea profesională. Formarea inițială a psihologilor în corespundere cu realitatea spațiului european reprezintă actualmente un cadru de maxim interes. În acest studiu am identificat nivelul la care este tratată în literatura de specialitate problema formării competenţelor antreprenoriale la studenţii psihologi şi avantajele acestor competenţe pentru psihologii în devenire.

Entrepreneurial skills in general is a less valued area, especialy while speaking about these skills at students psychologists in particular, although recent Council of Europe recommendations concerning the spirit of initiative and entrepreneurship emphasizes their importance for integration and professional achievement. Initial training of psychologists in correspondance with the reality of the European area is now a focus area. In this study we identified how the question of entrepreneurial skills training to students psychologists is treated in literature, and what are their benefits for students psychologists.

Cuvinte-cheie
competențe, antreprenoriat, competențe antreprenoriale, dezvoltare,

competențele antreprenoriale ale psihologilor în devenire, cercetarea competențelor antreprenoriale, formarea competențelor antreprenoriale la studenţii psihologi.