Optimizarea activității intelectuale a elevilor mici cu dizabilități mintale ușoare prin stimularea proceselor psihice
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
427 5
Ultima descărcare din IBN:
2020-05-12 03:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.4.015.3 (5)
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (257)
SM ISO690:2012
CHIPERI, Nadejda. Optimizarea activității intelectuale a elevilor mici cu dizabilități mintale ușoare prin stimularea proceselor psihice. In: Revistă de știinţe socioumane . 2014, nr. 3(28), pp. 74-81. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(28) / 2014 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Optimizarea activității intelectuale a elevilor mici cu dizabilități mintale ușoare prin stimularea proceselor psihice

CZU: 376.4.015.3
Pag. 74-81

Chiperi Nadejda
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 12 aprilie 2016


Rezumat

The paper demonstrated strategies to optimize intellectual activity at early school age students with mild mental disabilities by stimulating mental processes. Psycho-educational program modular inclusion is based on activation conditions necessary for student educational process.