Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1857 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 13:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.043 (14) |
Education in relation to the educand, pupil. Guidance (245) |
SM ISO690:2012 BRIŢCHI, Aliona. Dimensiunile proiectare şi realizare ale lecţiei în clasele cu regim simultan. In: Revistă de știinţe socioumane , 2015, nr. 3(31), pp. 103-108. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(31) / 2015 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 37.043 | ||||||
Pag. 103-108 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article is demonstrated the importance of designing educational activities in classes with simultaneously regime as a fundamental condition for optimizing and rationalizing the elements of the integrated lesson. The argument presented in the article is based on the evaluation of teaching competence of teachers in the achievement of fine art lesson. |
||||||
Cuvinte-cheie simultaneous education, curriculum, lesson plan, fine arts, teaching skills, student-centered, continuity in learning |
||||||
|