Dimensiunile proiectare şi realizare ale lecţiei în clasele cu regim simultan
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1857 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 13:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.043 (14)
Education in relation to the educand, pupil. Guidance (245)
SM ISO690:2012
BRIŢCHI, Aliona. Dimensiunile proiectare şi realizare ale lecţiei în clasele cu regim simultan. In: Revistă de știinţe socioumane , 2015, nr. 3(31), pp. 103-108. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(31) / 2015 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Dimensiunile proiectare şi realizare ale lecţiei în clasele cu regim simultan
CZU: 37.043

Pag. 103-108

Briţchi Aliona12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 11 aprilie 2016


Rezumat

In this article is demonstrated the importance of designing educational activities in classes with simultaneously regime as a fundamental condition for optimizing and rationalizing the elements of the integrated lesson. The argument presented in the article is based on the evaluation of teaching competence of teachers in the achievement of fine art lesson.

Cuvinte-cheie
simultaneous education, curriculum, lesson plan, fine arts, teaching skills,

student-centered, continuity in learning