Modelul pedagogic integrativ de consiliere a familiei în instituția de învățământ
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1115 32
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-06 08:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.262 (50)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3885)
SM ISO690:2012
. Modelul pedagogic integrativ de consiliere a familiei în instituția de învățământ. In: Revistă de știinţe socioumane , 2015, nr. 3(31), pp. 97-103. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(31) / 2015 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Modelul pedagogic integrativ de consiliere a familiei în instituția de învățământ
CZU: 37.018.262

Pag. 97-103

 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 aprilie 2016


Rezumat

Family counseling in general, including family counseling in schools, particularly, becomes a vital necessity inside the process of strengthening and harmonization of family relationships, in this way we can observe that the social phenomenon of counseling and the profession of counselor have been strengthened in the interest of people in need. Originally, counseling was also called „advise process”. The history of ”advising” reflects social change and development advisors who subsequently becomes an efficient process for the recovery of people with various life problemes and behavioral deviations.

Cuvinte-cheie
counseling, psychopedagogical counseling, family counseling, counselor, pedagogical model,

counseling strategy, technology of counseling, finality of counseling, management of counseling, eclectic counseling