Particularităţile relaţiilor interpersonale ale copiilor hipoacuzici
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
703 15
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-30 16:57
SM ISO690:2012
PLĂTICĂ, Adina, BOLBOCEANU, Aglaida. Particularităţile relaţiilor interpersonale ale copiilor hipoacuzici. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2007, nr. 5, pp. 224-226. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5 / 2007 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Particularităţile relaţiilor interpersonale ale copiilor hipoacuzici

Pag. 224-226

Plătică Adina, Bolboceanu Aglaida
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 24 martie 2016


Rezumat

In this article we analyse the communicational and interpersonal relations of hypoacusia children, that are to be integrated into a general school. Utilizing a Rene Gille test the authors observe the differences between hypoacusia children, who go into a general school in the class of deaf children and a class hypoacusia children. There are differences in the attitude to teachers, tendency to dominate, separate, communicate and intensivity and nature of reaction of frustration.