Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1775 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-03 18:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.12 (212) |
Higher education. Universities. Academic study (2533) |
SM ISO690:2012 COTELNIC, Ala. Dezvoltarea personalului ştiinţifico-didactic ca sursă principală în asigurarea calităţii universitare. In: Economica, 2015, nr. 4(94), pp. 32-39. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | |||||||
Numărul 4(94) / 2015 / ISSN 1810-9136 | |||||||
|
|||||||
CZU: 378.12 | |||||||
JEL: I23, M51 | |||||||
Pag. 32-39 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Pentru a obţine calitate, poziţionare, satisfacţia clienţilor, e nevoie de o bază rigidă pe care o constituie oamenii, care fac posibilă obţinerea rezultatelor de performanţă ale organizaţiei. Resursele umane reprezintă însăşi organizaţia. Oamenii reprezintă o resursă comună, resursă-cheie, o resursă vitală de azi şi de mâine a tuturor organizaţiilor, care asigură supravieţuirea, dezvoltarea şi succesul com-petitiv al acestora. Resursele umane sunt unice în ceea ce priveşte potenţialul lor de creştere şi dezvoltare, precum şi capacitatea de a-şi cunoaşte şi învinge propriile limite, pentru a face faţă noilor provocări sau exigenţe. Eficacitatea utilizării tuturor celorlalte resurse depinde, în mare măsură, de eficacitatea resurselor umane. Personalul ştiinţifico-didactic universitar reprezintă elementul-cheie în asigurarea calităţii pregătirii unor specialişti de calificare înaltă pentru economia ţării. În articol, sunt scoase în evi-denţă câteva aspecte ce ţin de gestionarea acestora, cum ar fi angajarea, normarea ştiinţifico-didactică, evaluarea şi motivarea. |
|||||||
Cuvinte-cheie personal ştiinţifico-didactic, normare ştiinţifico-didactică, performanţă, evaluare, motivare, calitate |
|||||||
|