Rolul serviciilor de consultanţă şi outsourcing în formarea capitalului intelectual al întreprinderii
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1115 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-25 08:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.942:005.95:334.72 (1)
Fields of management (313)
Forms of organization and cooperation in the economy (968)
SM ISO690:2012
ZUBCO, Roman. Rolul serviciilor de consultanţă şi outsourcing în formarea capitalului intelectual al întreprinderii. In: Economica, 2015, nr. 4(94), pp. 40-46. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 4(94) / 2015 / ISSN 1810-9136

Rolul serviciilor de consultanţă şi outsourcing în formarea capitalului intelectual al întreprinderii
CZU: 005.942:005.95:334.72
JEL: M10, F23, F60

Pag. 40-46

Zubco Roman
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 25 februarie 2016


Rezumat

Dezvoltarea societăţii informaţionale ca societate a cunoaşterii este condiţionată decisiv de prezenţa unor organizaţii inteligente, cu capacităţi avansate de gestionare a competenţelor ca surse de performanţă. Totodată, chiar şi cele mai competitive organizaţii, adesea, întâmpină dificultăţi la monito-rizarea şi aplicarea neîntârziată a celor mai recente inovaţii tehnologice sau procedee manageriale. Obiectivul cercetării prezentate constă în identifica-rea originii şi rolului serviciilor de consultanţă şi outsourcing în formarea sistemului de management al cunoştinţelor şi contribuţia acestora la ameliora-rea gestiunii activelor intelectuale ale întreprinderii.

The development of the informational society, as a knowledge society, is decisively conditioned by the presence of intelligent organizations, with advanced capabilities for managing powers as sources of performance. At the same time even the most competitive organizations, often meet difficulties in monitoring and application of the latest technological innovations or managerial processes. The objective of the research consists in identifying the origin and role of consulting and outsourcing services to the formation of the management system of knowledge and their contribution to the improvement of the management of intellectual assets of enterprises.

Cuvinte-cheie
consultantă, capital intelectual, competitivitate,

outsourcing, Knowledge Management,

ma-nagementul cunoaşterii /cunoştinţelor