Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1588 166 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 09:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8 (291) |
Psychology (3362) |
SM ISO690:2012 RACU, Iulia, GANGAN, Tatiana. Interrelația dintre inteligența emoțională și personalitate la adolescenți. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2015, nr. 4(41), pp. 98-103. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 4(41) / 2015 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.8 | ||||||
Pag. 98-103 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Demersul experimental cuprinde studiul inteligenței emoționale la adolescenți. Conform rezultatelor cercetării atestăm că 8% din adolescenții din lotul experimental manifestă un nivel ridicat de inteligență emoțională. De asemenea am identificat și legătura dintre inteligența emoțională și trăsăturile de personalitate la adolescenți. Astfel adolescenților cu nivel ridicat de inteligență emoțională le sunt definitorii următoarele trăsături de personalitate: conștiinciozitate, perseverență, seriozitate, prudență, stăpânire de sine, autocontrol ridicat, respectarea regulilor existente, calmitate și echilibru. |
||||||
Cuvinte-cheie Inteligenţa emoţională, personalitate, trăsături de personalitate, vârsta adolescentă |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Racu, I.I.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Gangan, T.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Interrelația dintre inteligența emoțională și personalitate la adolescenți</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2015</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0224</relatedIdentifier> <subjects> <subject>Inteligenţa emoţională</subject> <subject>personalitate</subject> <subject>trăsături de personalitate</subject> <subject>vârsta adolescentă</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>159.922.8</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2015-11-11</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Demersul experimental cuprinde studiul inteligenței emoționale la adolescenți. Conform rezultatelor cercetării atestăm că 8% din adolescenții din lotul experimental manifestă un nivel ridicat de inteligență emoțională. De asemenea am identificat și legătura dintre inteligența emoțională și trăsăturile de personalitate la adolescenți. Astfel adolescenților cu nivel ridicat de inteligență emoțională le sunt definitorii următoarele trăsături de personalitate: conștiinciozitate, perseverență, seriozitate, prudență, stăpânire de sine, autocontrol ridicat, respectarea regulilor existente, calmitate și echilibru. </description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The given research is focused on the study of emotional intelligence at adolescents. According to results 8% of the adolescents have a high level of emotional intelligence. The experimental approach identified the main personality traits defining for adolescents with high level of emotional intelligence: perseverance, prudence, high self-control, emotional stability, self –confidence, sociability and cooperation with others. </description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>