Rezultatele studiului satisfacţiei pacienţilor ca indicatori determinanţi ai calităţii serviciilor stomatologice prestate populaţiei
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1054 44
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-10 12:54
SM ISO690:2012
PANCENCO, Anatolie, TINTIUC, Elena. Rezultatele studiului satisfacţiei pacienţilor ca indicatori determinanţi ai calităţii serviciilor stomatologice prestate populaţiei. In: Buletinul Academiei de Ştiinţe a Moldovei. Ştiinţe Medicale, 2014, nr. 4(45), pp. 116-119. ISSN 1857-0011.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul Academiei de Ştiinţe a Moldovei. Ştiinţe Medicale
Numărul 4(45) / 2014 / ISSN 1857-0011

Rezultatele studiului satisfacţiei pacienţilor ca indicatori determinanţi ai calităţii serviciilor stomatologice prestate populaţiei

Pag. 116-119

Pancenco Anatolie, Tintiuc Elena
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2016


Rezumat

În lucrare sunt prezentate rezultatele studiului opiniei populaţiei rurale şi urbane din Republica Moldova privind satisfacţia pacienţilor de asistenţa medicală stomatologică acordată de medicii specialişti în instituţiile de profi l cu diferite forme de proprietate. Datele obţinute au permis o analiză complexă a activităţilor serviciilor stomatologice, ce ţin de organizarea asistenţei medicale stomatologice de calitate, nivelul de asigurare a instituţiilor stomatologice cu tehnologii avansate, utilaj şi material de performanţă, respectarea normelor etice şi morale în activitatea medicului stomatolog etc. Concluziile şi recomandările practice sunt de importanţă pentru perfecţionarea asistenţei stomatologice, reieşind din condiţiile locale şi internaţionale.

This paper presents the study results regarding the opinion of the rural and urban population from Republic of Moldova on patient satisfaction with the dental care provided by the dental practitioners in dental institutions of various forms of property. Obtained data allowed us a comprehensive analysis of the activities of the dental services, related to the organization of quality dental care, the level of assurance of the dental institutions with advanced technologies, performant equipment and material, the compliance with ethical and moral rules of the dentist’s activity, etc. Practical conclusions and recommendations are important for the improvement of the dental healthcare, proceeding from the local and international conditions.

В работе описывается результаты исследования социологического опроса населения об удовлетворенности качества оказания стоматологической помощи в медицинских санитарных стоматологических учреждениях с целью разработки стратегию развития стоматологической службы в перспективе

Cuvinte-cheie
opinie, organizare, satisfacţie, calitate, sănătate,

servicii stomatologice