Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1785 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 15:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
657.15:334.72:654.1+339.137.2:654.1 (1) |
Accountancy (938) |
Forms of organization and cooperation in the economy (975) |
Telecommunication and telecontrol (organization, services) (126) |
General questions of trade and commerce. Market (811) |
SM ISO690:2012 BĂDICU, Galina. Semnificația indicatorilor de performanță în evaluarea și aprecierea competitivității operatorilor de telecomunicații
. In: Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova, 2015, nr. 1, pp. 64-76. ISSN 1857-1433. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova | ||||||
Numărul 1 / 2015 / ISSN 1857-1433 | ||||||
|
||||||
CZU: 657.15:334.72:654.1+339.137.2:654.1 | ||||||
Pag. 64-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul acestui articol este de a evidenția importanța indicatorilor de performanță în evaluarea și aprecierea competitivității de către orice entitate, în cazul nostru, de către operatorii de telecomunicații. Evaluarea rezultatelor activității unei entități arată modul în care ea evoluează, se gestionează bine și corect resursele, s-au atins obiectivele dorite. Obținerea competitivității de către un operator de telecomunicații presupune adaptarea permanentă a acestuia la condițiile pieței și la exigențele abonaților. Măsurarea performanței este menită de a stabili mărimea și direcția relației efort-efect, legătura între eficiență și eficacitate, de a sublinia factorii externi și interni asupra performanței. Efectuarea unei analize a indicatorilor de performanță a arătat că un operator de telecomunicații va fi mult mai expus riscurilor, dacă nu identifică și monitorizează adecvat indicatorii care îi reflectă performanța, precum: atragerea de noi abonați și veniturile generate de ei, creșterea venitului, inclusiv din servicii noi, cota de piață, loialitatea și satisfacția abonaților. |
||||||
Cuvinte-cheie performanţă, competitivitate, eficienţă, eficacitate, profitabilitate, cota de piață, rata și cota de penetrare, satisfacția abonaților. |
||||||
|