The role of teacher-student relationship in the development of academic motivation
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1312 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-14 22:26
SM ISO690:2012
DARAWSHE, Ikhlam. The role of teacher-student relationship in the development of academic motivation . In: Artă şi Educaţie Artistică , 2014, nr. 1(23), pp. 121-123. ISSN 1857-0445.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Artă şi Educaţie Artistică
Numărul 1(23) / 2014 / ISSN 1857-0445

The role of teacher-student relationship in the development of academic motivation

Pag. 121-123

Darawshe Ikhlam
 
Tiraspol State University
 
Disponibil în IBN: 22 octombrie 2015


Rezumat

Personalitatea profesorului reprezintă unul dintre factorii de bază ce influen-ţează motivaţia de învăţare a elevilor. Articolul de față prezintă un studiu asupra paradigme-lor relaţionale dintre profesori şi elevi, care generează sporirea motivaţiei şi, respectiv, eficienţei şcolare.

Cuvinte-cheie
motivaţie, relaţie profesor-elev,

paradigme relaționale, bariere de învă-ţare, eficiență școlară etc.