Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1312 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-14 22:26 |
SM ISO690:2012 DARAWSHE, Ikhlam. The role of teacher-student relationship in the development of academic motivation . In: Artă şi Educaţie Artistică , 2014, nr. 1(23), pp. 121-123. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | |||||
Numărul 1(23) / 2014 / ISSN 1857-0445 | |||||
|
|||||
Pag. 121-123 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Personalitatea profesorului reprezintă unul dintre factorii de bază ce influen-ţează motivaţia de învăţare a elevilor. Articolul de față prezintă un studiu asupra paradigme-lor relaţionale dintre profesori şi elevi, care generează sporirea motivaţiei şi, respectiv, eficienţei şcolare. |
|||||
Cuvinte-cheie motivaţie, relaţie profesor-elev, paradigme relaționale, bariere de învă-ţare, eficiență școlară etc. |
|||||
|