Aspecte psihologice ale dimensiunii interculturale în cadrul mediului educațional
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1540 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-17 21:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+316.74:37 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3845)
Sociology of culture. Cultural context of social life (776)
SM ISO690:2012
VINNICENCO, Elena. Aspecte psihologice ale dimensiunii interculturale în cadrul mediului educațional. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2015, nr. 3(40), pp. 88-92. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 3(40) / 2015 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Aspecte psihologice ale dimensiunii interculturale în cadrul mediului educațional
CZU: 37.015.3+316.74:37

Pag. 88-92

Vinnicenco Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 29 septembrie 2015


Rezumat

Educația interculturală derivă din inegalitatea relațiilor socio-culturale ce caracterizează societatea europeană și repercusiunile lor asupra educației, avînd un rol pozitiv în întronarea justiției și egalității. Perspectiva interculturală a educației poate duce la atenuarea conflictelor și reducerea violenței în școli prin formarea comportamentului adecvat

Intercultural education derives from inequality of socio-cultural relations that characterize European society and their repercussions on education, having a positive role in the enthronement of justice and equality. Intercultural perspective conception of education may lead to conflict mitigation and reduction of violence in schools through the formation of adequate behaviour.

Cuvinte-cheie
delimitări sociale, dimensiune interculturală, factori cognitivi, perspectivă interculturală.,

personalitate, relaţii interpersonale