Determinarea temperamentului şi posibilităţile diminuării stresului psihoemoţional la copii
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1194 66
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-03 00:32
SM ISO690:2012
CHIRIŢA, Elena, CRIVOI, Aurelia, BACALOV, Iurie, CIOCÎRLAN, Victor, BACALOV, Irina, PARA, Iulian, MĂRJINEANU, Ana, PRODAN, Maria. Determinarea temperamentului şi posibilităţile diminuării stresului psihoemoţional la copii. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Reale şi ale Naturii), 2014, nr. 1(71), pp. 9-15. ISSN 1814-3237.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Reale şi ale Naturii)
Numărul 1(71) / 2014 / ISSN 1814-3237 /ISSNe 1857-498X

Determinarea temperamentului şi posibilităţile diminuării stresului psihoemoţional la copii

Pag. 9-15

Chiriţa Elena, Crivoi Aurelia, Bacalov Iurie, Ciocîrlan Victor, Bacalov Irina, Para Iulian, Prodan Maria, Mărjineanu Ana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 septembrie 2015


Rezumat

Temperamentul se referă la dimensiunea energetico-dinamică a personalităţii şi se exprimă în particularităţi ale activităţii intelectuale şi ale afectivităţii, precum şi în comportamentul exterior: limbaj, motricitate, în conduită. Scopul investigaţiei constă în stabilirea relaţiilor dintre temperament la copii şi modalitatea de a răspunde la stimuli şi stres.

Temperament refers to the energetic and dynamic dimension of the personality and expressed by the peculiarities of intellectual activity, emotional and external behavior: language and motor skills in conduct. The work is to establish the relations between the temperament in children and how to respond to stimuli and stress.

Cuvinte-cheie
temperament,

personalitate,

aspecte biologice ale persoanei.