At-risk pupils: resilience, risk and protective factors
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
657 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-26 18:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+37.06 (6)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3885)
Social problems. Human contacts, relationships (114)
SM ISO690:2012
WATTAD, HussamSamara. At-risk pupils: resilience, risk and protective factors. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 192-195. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

At-risk pupils: resilience, risk and protective factors
CZU: 37.015.3+37.06

Pag. 192-195

Wattad HussamSamara
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 8 septembrie 2015


Rezumat

There is a great deal of variety, ambiguity and lack of uniformity in the terminology used in the at-risk pupils/adolescence research. Resilience, risk and protective factors are major theme in this field, yet disagreements are evident in regard to those theme. Social support of peers, teachers, mentors or significant adult is of great important for at-risk pupils. Major risk factors are Poverty, destructive family dynamics and social exclusion.

Există o mare diversitate de definiţii, dar şi ambiguitate, şi lipsă de uniformitate în terminologia utilizată cu referire la situaţiile de risc ale elevilor/adolescenţilor. Factorii de risc şi de protecţie sunt temă majoră în acest domeniu. Suportul social al colegilor, profesorilor, mentorilor sau adulţilor ar putea contribui la diminuarea situaţiei de risc la elevi. Factori de risc sunt, în special, sărăcia, dinamica familiei distructive şi a excluziunii sociale.

Cuvinte-cheie
Risk, resilience, pupils.,

protective