Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
894 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-18 14:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.7+159.955 (1) |
Education and training out of school. Further education (211) |
Psychology (3362) |
SM ISO690:2012 POSŢAN, Liliana. Educaţia adulţilor şi unele dimensiuni andragogice ale invăţământului universitar din Republica Moldova. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 129-133. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 374.7+159.955 | ||||||
Pag. 129-133 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol realizăm o analiză a politicilor şi practicilor din Republica Moldova în domeniul educaţiei continue în universităţi,
a unor dimensiuni andragogice ale învăţământului unuiversitar şi relevăm, în special, oferirea de către universităţi a oportunităţilor de educaţie formală a studenţilor maturi. În articol sunt citate 5 surse de natură conceptuală, politică şi metodică ale cercetătorilor din domeniul educaţiei adulţilor şi mai multe surse electronice ce relevă statistici şi practici în domeniu. În rezultatul analizei, concluzionăm că educaţia adulţilor în universităţi şi particularităţile andragogice ale învăţământului
superior derivă din raţionamente de natură organizatorică a sistemului de învăţământ, psihosocială, demografică, economică, psihopedagogică. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţia adulţilor, andragogie, educaţie formală, învăţământ superior, cursant adult, student matur, acreditare a învăţării anterioare. |
||||||
|