Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
808 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-04-17 14:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.011.33:004 (4) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3913) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4179) |
SM ISO690:2012 КАЛОНТАРОВ, Юрий. Системный и синергетический подход к применению информационных и коммуникационных технологий в целях усовершенствования учебного процесса в рамках образовательной среды. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 73-78. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.011.33:004 | ||||||
Pag. 73-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este argumentată necesitatea abordării sistemice şi sinergetice a tehnologiilor informaţionale şi comunicaţionale
şi aplicării lor în procesul educaţional. Este analizat fenomenul „sinergie” şi sunt identificate prevederi de aplicare a acestuia cu referire la tehnologiile informaţionale. Conceptul-cheie constă în crearea condiţiilor care asigură unitatea managementului şi autoconducerii în aplicarea tehnologiilor informaţionale şi de comunicaţie. |
||||||
Cuvinte-cheie abordare sinergetică, pronosticare., abordare sistemica, tehnologii comunicaţionale, mediu educaţional, management educaţional, autoguvernare, modelare, tehnologii informaţionale |
||||||
|