Dinamica componentei comportamentale a competenţei sociale la vârstele: preşcolară, şcolară mică şi preadolescentă
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1239 37
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-22 11:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.5/6+37..015.3 (1)
Psychology (3362)
Education (14220)
SM ISO690:2012
PAVLENKO, Lilia. Dinamica componentei comportamentale a competenţei sociale la vârstele: preşcolară, şcolară mică şi preadolescentă. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2014, nr. 3-4, pp. 13-22. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 3-4 / 2014 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Dinamica componentei comportamentale a competenţei sociale la vârstele: preşcolară, şcolară mică şi preadolescentă
CZU: 159.922.5/6+37..015.3

Pag. 13-22

Pavlenko Lilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 18 august 2015


Rezumat

Lucrarea de faţă pune în valoare cercetarea noţiunii de competenţă socială în domeniul psihologiei sociale şi reflectă dezvoltarea componentei comportamentale a competenţei în cauză pe parcursul a trei etape de vârstă: preşcolară, şcolară mică şi preadolescentă, cu enumerarea unor mecanisme psihosociale care o determină.

This study highlights the concept of social competence research in the social psychology domain and reflects the behavioral component development of this competence over the age of three stages: pre-school, elementary school and junior youth with enumeration of the psychosocial mechanisms that determines it.

Cuvinte-cheie
competenţă socială, indicatori comportamentali, vârstele preşcolară, şcolară mică şi preadolescentă, activitate primordială, mecanisme psihosociale.

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Pavlenko, L.G.</creatorName>
<affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Dinamica componentei comportamentale a competenţei sociale la vârstele: preşcolară, şcolară mică şi preadolescentă</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2014</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2502</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>competenţă socială</subject>
<subject>indicatori comportamentali</subject>
<subject>vârstele preşcolară</subject>
<subject>şcolară mică şi preadolescentă</subject>
<subject>activitate primordială</subject>
<subject>mecanisme psihosociale.</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>159.922.5/6+37..015.3</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2014-12-01</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Lucrarea de faţă pune în valoare cercetarea noţiunii de competenţă socială în domeniul psihologiei sociale şi reflectă dezvoltarea componentei comportamentale a competenţei în cauză pe parcursul a trei etape de vârstă: preşcolară, şcolară mică şi preadolescentă, cu enumerarea unor mecanisme psihosociale care o determină.</description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>This study highlights the concept of social competence research in the social psychology domain and reflects the behavioral component development of this competence over the age of three stages: pre-school, elementary school and junior youth with enumeration of the psychosocial mechanisms that determines it. </description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>