Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1864 52 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 21:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.762+37.015.3 (1) |
Psychology (3366) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3895) |
SM ISO690:2012 BELIBOVA, Silvia. Dezvoltarea comunicării copiilor cu paralizie cerebrală infantilă asociată cu deficienţă mintală în cadrul relaţiilor interpersonale. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2014, nr. 3-4, pp. 55-61. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 3-4 / 2014 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.762+37.015.3 | ||||||
Pag. 55-61 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt expuse rezultatele unui studiu teoretico-experimental în care au fost cercetate relaţiile interpersonale ale copiilor cu paralizie cerebrală infantilă în comparaţie cu relaţiile copiilor cu dezvoltare normală. Este elucidată legătura relaţiilor
interpersonale cu procesul de comunicare. În baza rezultatelor obţinute a fost elaborat şi aplicat un model pedagogic de dezvoltare a comunicării la această categorie de copii. Rezultatele experimentului de control au demonstrat acţiunea benefică a modelului elaborat de noi asupra dezvoltării relaţiilor interpersonale. |
||||||
Cuvinte-cheie copii cu paralizie cerebrală asociată cu deficienţă mintală, dificultăţi, model pedagogic., comunicare, relaţii interpersonale |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Belibova, S.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Dezvoltarea comunicării copiilor cu paralizie cerebrală infantilă asociată cu deficienţă mintală în cadrul relaţiilor interpersonale</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2014</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2502</relatedIdentifier> <subjects> <subject>copii cu paralizie cerebrală asociată cu deficienţă mintală</subject> <subject>dificultăţi</subject> <subject>model pedagogic.</subject> <subject>comunicare</subject> <subject>relaţii interpersonale</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>159.922.762+37.015.3</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2014-12-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>În acest articol sunt expuse rezultatele unui studiu teoretico-experimental în care au fost cercetate relaţiile interpersonale ale copiilor cu paralizie cerebrală infantilă în comparaţie cu relaţiile copiilor cu dezvoltare normală. Este elucidată legătura relaţiilor interpersonale cu procesul de comunicare. În baza rezultatelor obţinute a fost elaborat şi aplicat un model pedagogic de dezvoltare a comunicării la această categorie de copii. Rezultatele experimentului de control au demonstrat acţiunea benefică a modelului elaborat de noi asupra dezvoltării relaţiilor interpersonale.</description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>In this article are presented the results of a theoretical and experimental study that have been studied interpersonal relationships of children with cerebral palsy compared with relationships of children with normal development. Also, is elucidated conection between interpersonal relationships and the communication process. Based on the obtained results was developed and applied a pedagogical model for developing communication of this category of children. Results of experiment have demonstrated the beneficial action of the elaborated model on the development of interpersonal relationship s.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>