Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2018-12-30 06:35 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF BibTeX DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | |||||
Numărul 3-4 / 2014 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | |||||
|
|||||
Pag. 55-61 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Rezumat | |||||
În acest articol sunt expuse rezultatele unui studiu teoretico-experimental în care au fost cercetate relaţiile interpersonale ale copiilor cu paralizie cerebrală infantilă în comparaţie cu relaţiile copiilor cu dezvoltare normală. Este elucidată legătura relaţiilor
interpersonale cu procesul de comunicare. În baza rezultatelor obţinute a fost elaborat şi aplicat un model pedagogic de dezvoltare a comunicării la această categorie de copii. Rezultatele experimentului de control au demonstrat acţiunea benefică a modelului elaborat de noi asupra dezvoltării relaţiilor interpersonale. |
|||||
Cuvinte-cheie copii cu paralizie cerebrală asociată cu deficienţă mintală, dificultăţi, relaţii interpersonale, model pedagogic., comunicare |
|||||
|