Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1202 57 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 21:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.6+37.015.3 (6) |
Social psychology (960) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3884) |
SM ISO690:2012 ŢAPU, Grigore, GORDILA, Natalia. Sistemul şcolar versus autonomie şi libertatea copiilor. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2014, nr. 1-2, pp. 67-73. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 1-2 / 2014 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.6+37.015.3 | ||||||
Pag. 67-73 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul de faţă este abordată mult reclamata problemă a autonomiei şi libertăţii copiilor. Iar conservarea acestei probleme şi, ca urmare, privarea copiilor de autonomie şi libertate se datorează caracterului sistemului şcolar contemporan. |
||||||
Cuvinte-cheie autonomie, libertate, toleranţa, autoexprimare, tact, sistem şcolar, control social, disciplină., control |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Sistemul şcolar versus autonomie şi libertatea copiilor"> <meta name="citation_author" content="Ţapu Grigore"> <meta name="citation_author" content="Gordila Natalia"> <meta name="citation_publication_date" content="2014/07/07"> <meta name="citation_journal_title" content="Psihologie, revista ştiinţifico-practică "> <meta name="citation_issue" content="1-2"> <meta name="citation_firstpage" content="67"> <meta name="citation_lastpage" content="73"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/Sistemul%20scolar%20versus%20autonomie%20si%20libertatea%20copiilor.pdf">