Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1173 53 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-06 11:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.6+37.015.3 (6) |
Social psychology (944) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3845) |
SM ISO690:2012 ŢAPU, Grigore, GORDILA, Natalia. Sistemul şcolar versus autonomie şi libertatea copiilor. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2014, nr. 1-2, pp. 67-73. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | |||||
Numărul 1-2 / 2014 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | |||||
|
|||||
CZU: 316.6+37.015.3 | |||||
Pag. 67-73 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În articolul de faţă este abordată mult reclamata problemă a autonomiei şi libertăţii copiilor. Iar conservarea acestei probleme şi, ca urmare, privarea copiilor de autonomie şi libertate se datorează caracterului sistemului şcolar contemporan. |
|||||
Cuvinte-cheie autonomie, libertate, toleranţa, autoexprimare, tact, sistem şcolar, control social, disciplină., control |
|||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Ţapu, G.</dc:creator> <dc:creator>Gordila, N.</dc:creator> <dc:date>2014-07-07</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>În articolul de faţă este abordată mult reclamata problemă a autonomiei şi libertăţii copiilor. Iar conservarea acestei probleme şi, ca urmare, privarea copiilor de autonomie şi libertate se datorează caracterului sistemului şcolar contemporan.</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>The issue of this article is a well nown problem - the autonomy and freedom of children. And preserving this problem and thus depriving children of autonomy and freedom, occurs due systemic character of modern school.</dc:description> <dc:source>Psihologie, revista ştiinţifico-practică (1-2) 67-73</dc:source> <dc:subject>autonomie</dc:subject> <dc:subject>libertate</dc:subject> <dc:subject>toleranţa</dc:subject> <dc:subject>control</dc:subject> <dc:subject>autoexprimare</dc:subject> <dc:subject>tact</dc:subject> <dc:subject>sistem şcolar</dc:subject> <dc:subject>control social</dc:subject> <dc:subject>disciplină.</dc:subject> <dc:title>Sistemul şcolar versus autonomie şi libertatea copiilor</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>