Sistemul şcolar versus autonomie şi libertatea copiilor
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1173 53
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-06 11:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.6+37.015.3 (6)
Social psychology (944)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3845)
SM ISO690:2012
ŢAPU, Grigore, GORDILA, Natalia. Sistemul şcolar versus autonomie şi libertatea copiilor. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2014, nr. 1-2, pp. 67-73. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 1-2 / 2014 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Sistemul şcolar versus autonomie şi libertatea copiilor
CZU: 316.6+37.015.3

Pag. 67-73

Ţapu Grigore1, Gordila Natalia2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Direcţia Municipala pentru Protecţia Drepturilor Copilului
 
Disponibil în IBN: 18 august 2015


Rezumat

În articolul de faţă este abordată mult reclamata problemă a autonomiei şi libertăţii copiilor. Iar conservarea acestei probleme şi, ca urmare, privarea copiilor de autonomie şi libertate se datorează caracterului sistemului şcolar contemporan.

The issue of this article is a well nown problem - the autonomy and freedom of children. And preserving this problem and thus depriving children of autonomy and freedom, occurs due systemic character of modern school.

Cuvinte-cheie
autonomie, libertate, toleranţa, autoexprimare, tact, sistem şcolar, control social, disciplină.,

control

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Ţapu, G.</dc:creator>
<dc:creator>Gordila, N.</dc:creator>
<dc:date>2014-07-07</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'>În articolul de faţă este abordată mult reclamata problemă a autonomiei şi libertăţii copiilor. Iar conservarea acestei probleme şi, ca urmare, privarea copiilor de autonomie şi libertate se datorează caracterului sistemului şcolar contemporan.</dc:description>
<dc:description xml:lang='en'>The issue of this article is a well nown problem - the autonomy and freedom of children. And preserving this problem and thus depriving children of autonomy and freedom, occurs due systemic character of modern school.</dc:description>
<dc:source>Psihologie, revista ştiinţifico-practică   (1-2) 67-73</dc:source>
<dc:subject>autonomie</dc:subject>
<dc:subject>libertate</dc:subject>
<dc:subject>toleranţa</dc:subject>
<dc:subject>control</dc:subject>
<dc:subject>autoexprimare</dc:subject>
<dc:subject>tact</dc:subject>
<dc:subject>sistem şcolar</dc:subject>
<dc:subject>control social</dc:subject>
<dc:subject>disciplină.</dc:subject>
<dc:title>Sistemul şcolar versus autonomie şi libertatea copiilor</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>